22 Mars

Som jag redan viste inna jag for så shoppade jag mer än jag skulle i Pite!;S Men det kändes lite bättre då syrran var ännu värre;P
Det blev bl.a två toppar som ja å stina delade på (en svart tubtopp med nå grejs fram och en marinblå baströja med knappar framtill) Å så denhär↓ som jag inte är säker på att jag ser bra ut i, menmen de blev den endå.
 å en väska som såg ut såhär
Men de var bara från H&M. Sen köpte jag en myströjja från Vila som jag ääälskar, men som ingen annan i min familj tyckte jag skulle köpa. Dom trodde tydligen att jag aldrig skulle ha tillfälle att ha den. Men jag trottsade å köpte endå för även om jag ser större ut än ja ä så var den bara så fin enligt mig. Så jag får väll se va alla andra tycker om jag vågar ha den på skolan.  
Stina köpte förutom tröjjorna me mig, nån t-shirt, två jackor (en skinn från cubus å en dyring), fotbollsskor å så en skolavslutningsklänning från Vila↓


Men nog med min fjortissida! 
jag kan även tillägga att jag övningskörde hela vägen, fram & tillbax! Det var ganska jobbigt å ja fick lite kramp i foten å satt å spände mig för ingen andledninga alls;S Men jag har då blivit bättre så förhoppningsvis klarar ja uppkörningen:S 
men då var de ju dedär me teorin (som kommer nu innom några få dar:S laaagom nervös:S!). Vågar knappt ta upp boken för att jag är rädd att inte kunna det. Ganska så knäppt, å inte minst idiotiskt, men så äre. Men ska skärpa mig å ta tag i saken!

matchen mot Thoren idag gick väll sådär. Jag kände inte att ja spelade så jättebra. Men vi förlora med 3-2, å de va enligt mig inte rättvist. Vi kämpade å förkänade oavgjort. Men vinna, skulle ju va kul, men de var lite bättre än oss ändå. Men de kändes tråkit attt de var sista matchen för sesongen:( Kommer sakna innebandy nå så enormt!!!! varför har man inte de på vintern? Dumt enligt mig!

Å för att jag försöker älska mig skälv
-lite egobilder

 
Gonatt å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0