deppad -ska glömma 24/3 snarast

Sitter på skolan å har inget att göra eftersom jag var så duktig igår och blev klar med Människa socialt & kulturelt.
Har inte orkat skriva för har haft ett par jävliga dagar. Sånna där som man vill glömma fort och aldrig ha! Så har mest deppat och kämpat mot tröstätandet;]
Jag fick nämligen mitt första IG någonsin på något som betyder mer än en glömt läxförhör i franska. Jag fick Icke Godkänt på mitt körkortsteoriprov:(:(:'( å jag mådde verkligen inte bra efteråt. Har seriöst droppat i IQ sen jag blev blondare;P;S Men hela den dan var bara skit! Då jag först vaknade tidigt för att jag var så nervös, sen visade det sig att vi hade rörmokare hemma så vi hade inget vatten:O kattastrof!!! så jag fick gå ner till mormor och morfar för att ducha..  
Så jag var depprimerad (jag skojjar inte) i nån dag nu. men idag känns det lite bättre då jag har ansträngt mig för att förtränga det. Så jag har skrattat idag. Men jag har så himmla fina klasskamrater som bryr sig, så jag är på rätt ställe!

Nu har jag i alla fall snart matte, å sen blire filosofi. Efter det ska jag hem å göra ingenting, så jag antar att det blir välbehövligt plugg, som jag inte ser fram emot! Men högen med "att göra" börjar växa i skrämmande takt:S

puss&karm

Kommentarer
Postat av: elinK

Det är många som kuggar på teorin, så du är inte ensam. Jag fattar att det känns tungt men du kommer att klara det!! Det vet jag. =)

2009-03-26 @ 16:02:20
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0