fredag snart lördag

HAhaha vad jag har blivit slö på att skriva. Har aldrig varit bra på det, men sista tiden har jag verkligen bara skitit i de. Jag skulle då inte orka titta på den här bloggen;P! Den här gången ska jag inte heller ge nått löfte av att jag ska bättra mig, för jag kommer ändå inte göra de. Det händer helt enkelt inget intressant i mitt liv (som jag kan berätta här i alla fall;)).
Men under det här skrivuppehållet så har det väll hänt litegrann.
Jag har haft frilusdag med klassen (grillning å film), gick väll sådär då man STANK rök hela dan, lätt stukade handen då man var dum nog att åka i den stenhårda backen (men kul vare;);]), å en film som inte ville. Så vi var några som gick hem till johanna H å såg den hos henne. TheQuiet hette den å var lite obehagligt och knasig på samma gång, men det gick an.
Jag har också hunnit me halken. Det var skitskojj! särskilt den där bilen som man for upp och ner i;]=D Å så att få sladda♥ å att man inte hade nån vuxen i bilen. Utan han satt i ett torn å prata me oss via walkitalki(eller va de nu het). Därimot gick de inge bra för mig att köra på vägen hem (min tredjedel) det blev hackigt å dåligt. Jag har väldig lust att skylla på bilen, men vet att jag var dålig;S 
Å dan efter de så hade vi "Livsviktiga relationer" på E-fyran. Var helt okej! Å idag har varit en helt vanlig dag. 
Jag har kanske utelämnat endel, men det är för att jag inte vet vem som läser;)  -Nu blev ni väll nyfikna va?;) 
Joo.. å så har jag gjort slingor. Ljusa. Å det blev verkligen LJUST! och mycket av det ljusa:S Gillar de inte! men försöker vänja mig. Men jag undvek som speglar i några dagar efter:S;P

Sen imorgon så ska jag Till Piteå med familjen. Kände egentligen inte för det men det verkade behövas en familjedag, å mamma blev glad. Så nu måste jag bara kämpa för att inte shoppa upp pengarna jag försöker spara för att shoppa upp i London;) Som förövrigt kommer närmare å närmare nu. -Längtar btw så jag spricker!
Å på söndag äre match i Umeå:) Sista för sesongen, så jag ska ha skitkul då spela! Hatar att innebandyn bara försvinner på sommaren -de suger. Hoppas vi tränar ett bar atg till även om vi inte har nå fler matcher. men jag kan ju gissa att vi inte kommer vara så många på träningarna då:(:S  

jag idag med mitt nya ljusa hårsvall(har fortfarande inte vant mig)

men nu ska jag ligga i sägen, se på tv å slöa ett tag till innan jag somnar.
sovgott, tjing:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0