nu var det torsdag igen..

..å en hel vecka sen jag skrev. Skammligt elin!
Har varit en okej vecka, en vanlig vecka. Å en vanlig vecka har sina toppar å dalar. Den här har definitivt haft båda! 
Den stora dalen var mellan söndag och måndag:S satt från 12 på dan till 3 på natten med mitt jävla arbete och redovisning på alternativmedicin/helsopedagogik som jag hade sista timmen måndag. Det gick inte riktigt som jag ville hela tiden så det tog ett tag kan man lungt säga +att jag inte alls vart nöjd med redivisningen, som skulle vara 20min men som tog mig 40:] Kanske låter som om det skulle ha gått åt det andra hållet, men då känner man inte mig. Men även om det tog så lång tid så kände jag at jag inte fick fram saker rätt, och det var frustrerande! Men det är bortgjort och jag ska släppa det å inte tänka bak! 
det att jag satt uppe till 3 å inte kunde somna till halv4 så skulle jag dessuton upp för att ha körlektion 7:20:S Så veckarn ringde vid halv6, men jag snozade i en halvtimme å fick jättebråtton i slutet (typiskt elin!)
Sen hade ja å på topp av det 6 lektioner(slutade 4)! å efter det var det bara att knalla upp till musikskolan för en sånglektion. När jag Ääntligen skulle hem så missade jag först bussen å fick sitta i kylan i en halvtimme som grädde på det stora bärget av elände så upptäcker jag att jag glömt busskortet(körde bil till körlektionen, me pappa)... deppad jag var när jag komme hem!!!! å så skulle jag ha haft 1 och½ h träning på det men jag var i gråttilstånd och valde att inte vara en börda och irritation för mina lagkompisar med mitt nu gnälliga och griniga humör. 

Men jag har haft toppar också som sagt så jag har överlevt;). Men idag är jag på depphumör igen!:( 
Vaknade imorse med ett rött öga som det runnit gägga ur hela natten:S:S:S inte trevligt! Skolsköterskan sa att det var nått viris/infektion som skulle försvinna av sig skälv eftersom ögats naturliga vättska skulle vara bakteriedödande eller nått. Så jag fick i princip rekomendationen att gråta! 
Men det bar med dasgen var att vi hade bara en lektion eftersom de andra blev instäld. Jippiie! Så jag å Sofia var lite slössaktiga å hungriga så vi åt lunchbufe på lilla kina. Smaskigt! å jag kan verkligen äta när jag vill:O hihi, men jag tar det som något bra.  vI vart då jättemätta;) 
Men när jag komme hen vart det som väntat (jag känner mig skälv mer än jag vill ibland) att jag såg på tv istället för att plugg atill psykologiprovet jag har IMORGON. Jag har inte ens tittat på det och klockan är snart 8:O  men det kändes så oootroligt jobbigt(a) Men jag har inte tittat på det förut heller så jag måste ta mig i kragen snart:]

Så här såg det ut hos oss för några dagar sen. Vårt altantak bestände sig för att skaka av sig all snö!

men pappa var tapper och skottade bort det som möjligtvis skulle kunna trycka in rutorna

åhh jag höll på att glömma. jag har gjort klart alla körkortsfaserna (fast typ två veckor senare än jag borde:]). så förhoppningsvis hinner jag boka ett prov innan april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0