skittrist är ett snällt ord

AAAAAAHHHHHHHHHHHHHhhhh arg blir man! Skulle ha spelat match me juniorerna idag mot IBK (Andersson skulle få stryk;)) Men först får vi stå i kylan i en timme och 20 minuter (mellan 12 och 13:20) för att nån ska komma och öppna upp innebandyhallen å sen (20 min efter matchen skulle ha börgat) kommer sicuritas och ska öppna, det krånglar såklart, men tillslut går det. Men då är matchen instäld för att sperarna till andra matchen har redan börgat anlända och vi skulle inte ha hunnit spela innan deras match. 
:C skit är ett lindrigt ord just nu!
Tur för mig är i alla fall att jag her en med damlaget imorgon så jag får i alla fall spela i helgen. men jag hade sett fram imot den här matchen, å jag vet ju inte om dom vill att jag ska spela sen (den ska flyttas till annat datum).
Dessutom så hade jag ju kunnat sova å hitta på nått istället för att stå och förfrysa tårna. Men det posetiva var att jag i alla fall fick övningsköra.

Nån som vill hitta på nått, hör av er!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0