trevligt värre

Idag så har jag å vännerna (MLA, Kelin och Linnea) bowlat discobowling;) skitskojj å de va ett tag sen kan man ju lungt säga. Sen så ska vi ju inte nämna att jag komm sist så vi skippar den biten å berättar istället att Kelin gjorde 5 strikar på en serie, 3 efter varann!:O Så hon vann ganska så överlägsett. 
Sen for vi till kelin ett tag medans vi väntade på att bussen skulle komma. Å efter det så for ja MLA å Linnea till Linnea å såg dumpad. Skojjsigt de me, vi hade poppcorn å allt;D 
Tog lite dåliga bilder under bowlingen som kanske kommer upp snart om jag orkar, men nu så sak jag gå å lägga mig så vi tar det en annan gång.   

Jag har också hunnit med att spela match med juniorerna idag. Det blen 6-3 mot Boliden å jag kan stolt säga att jag gjorde hela 3 mål. Duktigt elin. Ganska snygga var dom å:] Tror även att jag gjorde nån assist, men är inte 100. hihi. Kul var dte i alla fall!! 
Sen blir mina knän bara snyggare å snygggare. De är blåmärken å de ä brännsår(efter man har skarpat i backen ett antal ggr), Nu hade jag även sånt flyt(int!) att jag även hann rammla innan match å fick mig ett litet extra jack i knät. Vi håller nåmligen på att göra om toan så de hade tagit bort mattan i hallen, så där var tokhalt! Å jag hade lite brottom å vips så flög jag upp i luften å så vart den några dunkar(slog nämligen i knäet först i dörrkarmen, sen i vägguttaget där det satt ett jättestort uttag å sen ner i golvet). det gjorde ganska så ont, å så var det typ 5 min innan vi skulle till match:S men det gick ju bra hur som hällst.

Imorgon så blire till artt fara till farmor♥ i robban:d de var ett tag sen så de ska bli roligt att träffa henne! å på måndag ser det ut som om det blir stan me vännerna.

kramåsovgott
ps:grattis på namsdagen på mig (heter maria i mellennamn)
fast när jag nu ser på klockan så är det ji å för sig inte lördag längre:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0