torsdag, eller, joo vist är det de?

det där utrycket - om du vill ha något gjort, ge det till nån som har mycket att göra. hahaha det gäller inte mig;P jag har en massa jag borde göra, men jag bara hittar på ursäkter att inte göra dom:] Jag måste göra alla faser till körkortsteorin(för att få boka provet, vilket skulle behövas göras nu), jag har en stor redovisning på måndag som inte är klar å en del prov som jag skulle bahöva träna till. Men jag orkar inte!! jag är trött å lite smågrinig(förlåt mamma) å skulle hällst sova hela tiden:] Sen fastnar jag faramför de mest dåliga tvserierna HAHA. Men det tar så himml alång tid mellan tanken att stänga av tvn och faktiskt göra det, att det börjat ett nytt program å då måste jag börga om igen;P HAHA jag är som lite patetisk:] 

annars så har jag hunnit med att ha körlektion idag, det gick piiiiiss:S eller ganska piss i alla fall. Men snart så kanske jag får köra själv(A)
Sen så ska jag ta å kolla med gänget om vi sak ata å vara lite barnsliga såhär på lovet å ta en sväng till pulkabacken. verkade som om idag skulle vara en bra dag, men vädret var ju inte det bästa.

nu ska jag försöka ta tag i något, eller tänka en hel dag(igan) på att ta tag i något:];P tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0