ville sova imorse men mamma väckte mig trots lappen med hot på dörren

Haha SÖT eller vad?!!! hittade lite gammla bilder, å min kussefin är bara gulligast!


Hade jättetrevligt igår! Först så var det en tidig morgon då familjen Larsson kom å hemta mig innan vi for till Umeå där jag och Matlida gick på stan. Hittade ett par svarta cheap monday jeans, å matilda en jättefin kofta som såg råmysig ut. Vi åt lunch på subway eftersom vi båda blev helt slut på energi där ett tag. Sen när vi komm hem så fick jag äta middag hos Larssons=D det var surströmming och jag tror typ jag åt mäst:] Men det var så himmla gott(a)
På kvällen så kom Erik och ElinK och vi for till Albatross för att hyra film, men det blev bara godis till slut. Därefter så for vi till Erik och spelade Guitar Hero World Tour(tror jag det hette) jag var i alla fall jättedålig med det var kul ändå och tillslut så var alla så trötta att vi höll på att somna på fläcken. Haha;) Måset göras oftare! Vi saknade dock Linnea

SEN HAR JAG FÅTT SVAR PÅ MINA SOMMARJOBBSFÖRSÖK=D Fick tre svar om att jag skulle ringa så jag ska gör de imorgon! Men bara att jag ska ringa tycker jag låter possetivt=D=D Jag kanske inte är dödsdömd trots allt!!! jeppei=D

Annars så har veckan varit lite jobbig, med prov å redovisningar(som inte att gick nå vidare, endel rent piss;S). Och jag tror att den här veckan bara kommer bli en uns bättre:S Men de är bara att härda ut! Hoppas dock på lite glädje från andra håll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0