snart slut på helgen

Trevligt trotts småsjuk! -har varit temat under några dagar för mig. Hade förståss varit ännu bättre om jag varit tipp topp, men förkylningen ville inte vänta.
Valborgs spenderades me närmaste vännerna å vi hade de så trevligt, som vanligt! vi grillade gott(speciellt halloumin enligt mig å matilda;)), vi gick till brasan i ursviken, men den var typ obefintlig så vi stannade å tittade på fyrverkerierna å sen gick vi tillbaka till Matilda. Där grillade vi marsmallows å spelade spel. Trevligt trevligt! å jag tycker att jag borde få en liten eloge för att jag orkade, som hade stannat hemma från skolan å inte mådde så bra. Men är så glad att jag for ändå!:D 
Lördagen hände de mke. Jag har ju inte fått något sommarjobb så mamma å pappa har gått me på att ge mig å stina timmlön när vi hjälper till med målingen av huset. och igår så tvättade vi hela huset med nått grejjs och jag damsög även alla springor i altanen med grovisen(det tog sin tid:S). Så hela dan så gjorde man något.  
sen på kvällen så hade ja även lagfest. Då vi först åt på Tatung å sen for vidare till Emma. Det blev hela tiden avfall av personer så vi var bara 7 kvar tillslut, men det var riktigt kul. Måste göras om!
Nu är det bara att peppa till rullstolsinnebandyn på tisadag!=D

idag var menad att bli pluggdag. men jag vaknade(blev väckt) kl 1, å sen har jag inte kommit igång. Dåligt elin! men Även om jag har sjukt mke (andledning att jag skutigt upp det(a))  , så orkar jag inte börja. Så det kommer gå piss för mig:S Men ska göra ett till försök att sätta igång när jag har skrivit klart det här;) 

tjingeling
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0