5 timmars nationella

svenskaB nationella gick väll som trott -inte lika bra som jag ville!:S satt hela tiden ut, altså från 8.30-14.00:O jag kan ju säga att jag var ensam kvar i slutet. Ellen gick kanske 45 min innan mig å sen var jag ensam. Annrs så gick de första vid lunch som var 10.30.
Men även om jag satt så pass länge så tror jag inte de blev nå bra:( vart för långt (5 fram och baksidor(a)) och jag tror jag kom lite utanför ämnet. Inte bra! så nu är jag jätte nervös å skulle helst vilja veta resutat imorgon. har nämligen press, om jag gör det här bra får jag förmodligen MVG i betyget (vilket jag verkligen vill!!) annars så kanske jag inte får de:S så de känns lite avgörande:( å som jag tror de gick så har jag inte MVG:(:( -depp!!

har inte pluggat nått idag fast ja borde. Men är så himla slut att de blir nog att sova så fort jag sett Greys.
imorgon får vi förhoppningsvis tillbaka religionsprovet -hoppas hoppas på att de gick bra!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

stackars läraren som säkert hade trott att ingen skulle sitta kvar hela tiden xD jag lovar det gick bra ditt lilla pluggo :)

2009-11-18 @ 20:41:34
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0