allmänt deppig dag..:\

har sett innebandy idag. clemens juniorer vann mot Rönnskär med 6-3 -duktigt tjejer=D!  Nu taggar vi dammatchen mot dalen imorn!!
   det var det ända roliga idag. för annrs så har jag varit lite depp hela dan. Nivet en sån där dag då allt känns omöjligt och ingenting är bra. En sånn dag har jag haft! Har därav inte fått nått gjort och nu blir dte nog ännu mer stressigt..!:( Har läxor upp över öronen och bävar mig för att enns börja så de kommer bli en jobbig helg. Och när i hellvete ja ska få in att träffas om samhällsB redovisningen har jag inte en blekaste om då jag har proppat schema. Kanske får tränga in de på måndag, men då har vi ju redovisningen på tisadg =inte mycke tid att träna:S
    Orkar inte, vill springa och gömma mig under täcket och stanna där tills allt går över!



tack mamma, godsaker gör allt bättre!=)♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0