bio+skyltsöndag =)

Söndag med matilda
      =)
så nu har jag varit å sett new moon me matilda=)
den var bra! de hade lite problems me bild å så i början men. Först vare bora en bit längs upp och längst ner, så man såg knappt texten. Se var det nån som var snäll nog att gå ut å hemta nån som jobba där, å då börja de rulla runt nån grejs för att få rätt bildformat så ibland försvann bilden:S Å när de äntligen hitta rätt så var de nån grön flimmrande grejj längs ena kanten. Men de gick i alla fall bättre än som de va ibörjan!

För de va ja å matilda på skyltsöndag. Var inte så mke att se egentligen, mest en massa som skulle samla pengar till klassresor å liknande. Så alla säljde samma sak:S men om det inte varit så kallt eller åtminstånde lite snö så hade de varit riktigt mysigt.
Sen var jag noga med att undvika försvarets tält:] Hade nämligen fått ett samtal om att de ville ja skulle vara me å rekrytera där:S JAG? haha:O jag kan absolut ingenting om de. Men antar att de batra ville ha en tjej i grönkläder som stod å såg gullig ut;)
ja skyllde då på att jag skulle jobba;)(A) De sa att de gjärna ville ha en tjej där och att det bara var jag å emilie som var aktiva. AKTIVA? Emilie har flyttat till karlskroga eller nått för at studera å ja har inte varit där på hur länge som hällst!:O haha antar att de inte ä så många tjejjer i skellefteå som vill vara me;) Själv har jag inte varit där för att jag har innebandy som går före, å nu har jag hannat så mke efter att de bara skulle vara konstigt att fara dit. Så ja funderar på att fara å lämna in min utrustning. Men har inte bestämt min än.
(kan btw inte ta beslut om nånting längre, gillar de inte:S(A))

Men min helg kunde inte ha varit bättre! Tack alla som gjort den så bra♥ Om ni ändå viste hur behövligt det var=)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, vi hade ganska kul och filmen var bra! Synd bara att jag var tvungen att gå och bli sjuk å så.. Pisstråkigt att det inte går att prata med nån :/

2009-12-01 @ 16:26:00
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0