=)

helgen var som följande..
Lördagen spenderades med matilda (så fort jag vaknat och hunnit stirra på SamhällsB uppgiften ett tag). Vi hyrde film på hemmakväll, köpte Ben&Jerry´s på ICA å sen bestälde vi skrov och pizza från Santana=) Riktigt trevlig kväll!! vi får göra de till en vana.
De här vad va vi såg:   

Lost in Jane Austen var 3 timmar lång såg vi när vi komme till matilda. Men jag är ju lite såld på Austen som endel vet;) så mig gjorde de inget(a)=) tror att matilda tyckte den var lite lång dock;)

Söndag var det match i Sävar mot sävar. de slutade 3-2 till oss efter att dt varit lite spännande. Vi låg nämligen under med 0-2 i tredje å sen vart de 2-2. Å sen när de var 8 sek kvar så satte sanna den=)  
jag spelade dock inte sista perioned, då ja var väldigt seg och inte alls på topp. Men kanske var de som gjorde susen;)
Sen satt ja så fort ja kom hem ända in på natten me den där j*vla samhällsB redovisningen:S Typiskt mig(a)
Fick i alla fall klart de. Å i morse var det bara att prata på, bar eller inte!  
men de gick över förväntan när vi väl fått igång all värdelös teknik. Fick den här komentaren efter:
- Ni var över förväntan, men hade inte förväntat mig så mke från er! (ordagrant?)
haha tackar!;) Men jag uppskattar ärligheten!
men de är BORTGJORT!!!!! jihoooo!!!=) råskönt! nu är de kara kvar..allt annat. Som inte är lite just nu!

nu ska ja försöka göra mitt muntliga nationella. 
kramis
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0