hejehej

Är hos sara me Josse. de ska snart ut(eller sara ska bara på förfesten vill hon poengtera;) sen ska hon hem till Ånäset) så jag ska hem om ett litet tag för jag orkar inte följa. Kände mig inge vidare pepp så. 
vi ska bara äta lite mat först. Josse ska laga stuvade makaroner för att övertyga mig å sara att de är gott.. lycka till Jossse;) haha, har aldrig varit ett fan av de dirrekt;P men vi ser om hon omvänder mig;)  

funderar på att fara å se på innebandy me mamma å pappa. Orkar egentligen inte men ja för skjuts hem om ja gör de..så ja funderar fortfarande. Sen när jag kommer hem så ska ja då hoppa i säng ganska omgående för jag är fortfarande trött:S De dödströtta har i alla fall försvunnit då de goda humöret kommit fram, men sova behöver jag desperat!! 
orkar inte enns tänka på mke jag har i läxväg som ska gölras i helgen:S!! sjukkkkt:O orkar inte:(

pussis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0