huvudvärk

är i gråttningstillstånd! Orkar inte mer så ja lägger ner. Har inte fått klart sjukvårdsläxan och har inet hunnit börja på redovisningen till tisdag, har inte hunnit läsa häftet till svenskaB nationella än heller. Tur jag redan i fredags bestämde mig för att skita i naturkunskapen för annars hade jag legat på golvet helt apatiskt just nu.
åååhh... varför varför varför?! Nu struntar ja i de här. Orkar *an inte hålla uppe mvg betyg längre för de funkar inte när man ska hinna me alla andra ämnen å:O! :( å samhällsB har jag ju som redan unsett hur de kommer gå, em de är fortfarande pinsamt att alla andra i gruppen ska höra hur dåligt de går. nej jag föredrar inlämningar på saker ja inte kan. derimot är det jättekul me muntliga grejjs i min egen klass där jag vågar prata å i ämnen som jag fattar..! men guuud vad jag hatar den hrä sjukvårdsuppgiften! Bbblläääää! 

orkar inte en helnattare idag för jag är helt utmattad och måste gå upp tidigare imorn för att hinna skjutsa mamma till jobbet. Så nu lägger ja ner ansträngningarna å sjuuter upp h-vetet till imorn. 
hoppas ni får en bättre dag än mig.
=)  
  


Kommentarer
Postat av: MLA

Du ska se att allt ordnar sig, det har det ju gjort förr! Även om det känns tungt nu så ljusnar det snart, ta ett djupt andetag och ta en dag i taget.

2009-11-16 @ 21:21:50
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0