ibland får man ta saker i egna händer

slappa sista lektionen idag, riktigt skönt! fast vi fick förståss uppgifter att göra, men de sjuter jag upp och oraroar och stressar upp mig över senare. (inte så smart ja vet, men de är bara att inse att ja inte är så smart alltid)

imoron ska klassen på teater. "Den man älskar agar man" tror jag visst den hette, handlar om kvinnomisshandel fick ja veta av matilda som redan sett den. Tydligen var den lite orevlig/otäck att titta på, så ja får se hur uppåt man är när man kommer därifrån. Skulle vara i 2h typ, men ja gissar att det ingår diskutering å.
Efter de blire sjukvård för hela slanten. å ja ska försöka igen me att få ett svar från Erik, de va ju en bra fråga tycker ja! ville ju bara veta(A) tror han tycker ja är jobbig HAHA;)  

nu ska ja ägna mig åt ingenting=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0