ibland vill inte ögonlocken vara öppna bara(A)

jag var så jäkla trött i morse av någon andledning:S jag var nog inte så uppmuntrande för benny när jag hade problem med att till och med sitta rakt, och vid ett flertal(!) tillfällen slöt ögonen lite grann(A) Å på Berits lektion sa hon i slutet att alla såg så trött ut så vi fick gå -då titta alla på mig av nån andledning å skratta(A) :] jag försökte, men jag kunde ha somnat på fläcken om jag bara hade tillåtit mig själv!   
å inte får jag ta en tidigkväll häller då ja tydligen har fått uppdraget att skjutsa hem stina, för att mamma å pappa har tagit ett glas vin. Så de är bäst för henne att hon inte blir sen ikväll!



Imorgon äre match i Övik=) ska bli skit kul. Hoppas att det går bra för jag har varit mör hela veckan nu efter matcher och träningar. har varit lite av en chock för min kropp att på så kort tid ta igen lite form igen. som sakt jag har haft träningsvärk i sinne vissa dagar. men är en märklig kännsla som varierar mellan härlig och ond, så det har som allt annat varit på gott och ont!
Nu taggar vi match!!!=)

pussisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0