JJJJJAAAAAAAAAAAAA!!!!

Vi vann DM matchen mot division2 laget=D  Spännande match kan ja lova, mamma har ännu inte återhämtat sig tror ja;) Nu väntar semifinal(?tror jag det var om jag inte har fel) mot elitserielaget:O inte dåligt!!
julia(http://julialindhh.blogg.se/) skrev om händelseförloppet och jag orkar inte skriva allt så ni får titta in där!=) 
men jag gjorde både ett mål(som jag inte för välden kan förstå att den gick in, då jag var bakom mål, men den studsade typ på målvaktens rygg eller axel typ) Och satte en straff, vet inte om jag ska kalla den snygg eller otroligt ful och klumpig, men det slutade i alla fall med att ja slängde mig:] Fick jävulsk kramp i höger ben, men de vare värt. Vart otroligt förvånad över att johan tyckte ja skulle ta en straff -å den sista av 5:S har aldrig lagt en straff förut, satan så nervös ja va! -men den satt ju så(A)=)
Sen var ju Anna en sjärna i mål, va ska vi ta oss till när hon far utomlands i 8 månader:O! 
Och satackars amanda som gjorde lilla sig, hoppas det inte blev nått som blir långvarigt!

kändes ändå bra för att vara min första match för sesången och jag inte har tränat spec mke. ja ä lite stolt över mig själv ändå(A) ja var så jäkla slut ibland, men ja fortsatte, å efter ett tag komm flåset igen. Har lite skarpsår och sträckningar och kramper som ja är lite små stolt över -de visar ju ändå att man har gjort nått(A) och jag har suttit still aldelens för länge! Var skit kul att spela igen -mitt liv börjar arta sig nu!

WWWEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! =D

nu ska ja gå å ducha å kojsa, pussis.

Kommentarer
Postat av: julia

JA VI ÄR BÄST!

2009-11-04 @ 16:49:47
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0