så jäkla tröööööööött..!

Sitter på skolan. Orkar verkligen inte!! koncentrationen ligger på minus.
Förelösningen på morron var intressant tillome men ja fick kämpa för att inte blunda konstant(a) Nu har vi sjukvård och jag ORKAR INTE:( ska plåga mig själv i helgen istället. Inte så smart men ja får ta konsekvenserna av mitt dåliga beslut då. För jag är SÅÅÅ trött att det är helt sjukt! Var trött förra fredagen å, tror att de beror på den sena torsdagsträningen.  kan då inte komma på nån annan andledning för jag har sovit hyfsat länge ändå. 

Fick jobberbjudande om lördag kväll också. Men komme på migsjälv om att ljuga och säga att jag var upptagen. Hur bortskänd/dum/korkad är man då man tckar nej till jobb. men jag trivs inte för 5 öre och känner mig alltid så dålig och osker när jag ä där, en känsla jag inte gillar särskilt mke:S Men jag får ta å skärpa mig och tvinga mig själv, nästa gång..

Orkar inte skallskador just nu, tror jag har en själv.
är jättehungrig också, så mår lite lilla -typiskt.. snälla säg att de är god mat!
nu ska ja hitta på nått annat att göra istället för att jobba, om ingen talar förstånd i mig;)
krammmis


Kommentarer
Postat av: julia

vars jobbar du?:)

2009-11-13 @ 15:08:14
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0