sista dagen på lovet -de gick jobbigt fort..

Ikväll har ja varit hos sanna=) Vi pratade har jobbat klart med vårt och Petters SamhällsB grupparbete som skulle skrivas i projektraportsform:O:S De va sammanfattningen och diskusionsdelen som vi inte hade fått färdigt än, men efter en hel del gnällande om hur jobbigt det var så blev de klart. 18 sidor vart det om man räknar framsidan:O:S då kan ni tänka er hur jobbigt det var! Å då har vi inte ens börjat på hur vi ska redovisa det här i 15 j*vla minuter:( jag orkat inte.. Sen ska ja förmodligen få igen provet i samma ämne som alla andra redan fått igen, och jag har en kännsla av att det inte var mitt bästa -alltså kommer jag inte var nå glad imorgon:S  
ja har inte gjort naturkunskapen som vi skulle ha lämnat in förra veckan heller, fast till mitt försvar hade ja varit sjuk så ja viste inte om den till förra gången, men då skulle ja göra den tills nu, men icke:S religionen har jag också kvar å den har ja prov i på torsdag så ja måste få klart uppgiften så ja kan börja plugga istället!:S
-det går inge vidare för mig på skolfronten just nu:S
alla andra prov och uppgifter ja lämnade in veckan före lovet ska ja nog å få tillbaka, å ja tror inte att det kommer vara nån trevlig överaskning!:( kan vi inte hoppa över den här veckan, å veckan efter de, osv. fast ärligen så har ja börjat få panik över att tiden går så förbannat fort! har kommit på att de inte är långt kvar inan ja fyller 19 så åldersnojja har börjat infinna sig (jag är innombords inte särskilt stor och hinner inte med i svängarna). Sen så har jag kommit på att jag inte har mke tid kvar med klassen -å de känns bara sorgligt!!!! vill gå i gymnasiet ett bra tag till(fast med lite mindre skoljobb;) ) 

nu ska ja försöka sova så gått de går(har vänt på dygnet helt:S)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0