snart imorgon

nu har jag gort ett tapper(fast skulle int kalla det bra) försök att plugga till religonsprovet imorgon! Judendomen och Isalm blire -jag är fortfarande lite arg på de som röstade på att vi skulle ta dom tilsammans i ett prov istället för var för sig! Fattar ni hur mke lättare de hade varit om man haft hälften av mängden istället! Men nej då kom nån på idén att vi skulle jämnföra de två:( tror inte ja pallar att känna mig underpresterande i ett ämne till, börjar bli för många, har tappat focus!:S 

besöket hos momme å moffe var trevligt och man fick då ficka så de stod ut genom öronen=) Vi tittade på kort från när jag var liten, ensamt barnbarn och därav fick all uppmärksamhet. Rktigt kul att se, då man inte sett vissa bilder förut!  


nä nu ska ja sova, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0