today

ja dagen då.
var till tankläkaren imorse. Har aldrig varit den som haft problem med det. de ända som är jobbigt är när de ska ta de där jäkla röntgenbilderna på tänderna, ja får alltid problem me dom!:S oftast så är de för stora, så varje gång är de samma sak -ojjdå vi får nog ta barnstoleken istället. Haha vet inte om ja ska ta de som bra eller dåligt. Men är då tur att de finns i mindre storlek för jag får alltid kvälvningar och inbland sura uppstötningar när jag har såntdär i munnen. De är så himmla obehagligt! ögonen tåras upp och man göra allt för att försöka andas ur näsan som sköterskan säger om å om igen som ett mantra. men de hjälper tydligen och tur de går snabbt. Tandsköterskan och Tandläkaren (som jag tillome vet heter solvej) var jätte gulliga. Jag har alltid haft dem, å ja tror de känner min mamma (ovanligt;)). Men de envisas fortfararnde me att min glugg är gullig haha. måste säg att ja har lungat ner mig om det nu å har som accepterat den nu, men helt överlycklig är ja ju inte(a)
Annrså så vare inga hål, har aldrig haft några! Men det var en början på ett hål som jag har haft ett tag nu, så de va ingen överaskning. Sen så har jag ju haft borta en bit av en tand som sitter brevid en av framtänderna. har inte synts sådär jättemke men varje gång vi har satt dit sån där plast så lossnar de. Så den här gången slipade vi bara ner kanten så den ser ut ungeför som tanden på andra idan framtänderna. Så de vart ganska bra. Slipper tänka på de mer.
banansalvan smakade bra till en början, som valigt, men blev väldigt äklig när jag hade ätait. har fortafarande kvar smaken i munnen:O:S haha den sitter i;)

 
skoldagen har bestått av sjukvård. Förberedelser inför redovisning om L-ABC för ettorna närmare bestämt. Inte de roligast men de funkar. Har varit lite små gnällig idag (sara kan konfirmera) sådär så man utan att tänka på de kan låta lite bitchig när man pratar. :] vet egentligen inte varför då jag inte har haft en dålig dag.
sen blev de projektarbete me JohannaH å Ellen. Vi hann klart avsnittet om Anorexia nervosa.

Sen när ja skulle hem så kom ja på den glada saken att jag hade bilen med mig jue. Behövde inte åka buss -skönt! Så hitta ja matilda på vägen ut ur skolan. hon hade å sjust sluta så hon följde mig i bilen. VI stana på konsum för att köpa middagsmat till henne å onyttit till mig (har chipsmani just nu(A)). Imorgon blire kanske att hitta på nått.=)

ikväll vare meningen att ja skulle gör samhällsB redovisningen klar, men gissa om jag har börjat. nej! men de är ju höjden av tråkighet!!:S vill lixom inte(a)
ihelgen är de inte säkert de blir nå innebandy:( sträckte mig på träningen -onödigt! så ska nog me till sävar men får se om ja ska spela. Vill ju inte förstör aför laget å ja vet inte om jag kan göra mitt bästa. har typ inte kunnat de på ett tag nu, har inet haft kondisen:S Å den kommer långsammare än jag hade hoppats på.

kraamisar=) 
ps: jag blir så glad när jag får komentarer:] (A)

Kommentarer
Postat av: julia

du måste spela elin!:)

2009-11-21 @ 03:08:43
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: EMMA

haha banansalva(U)

2009-11-22 @ 01:36:55
Postat av: ELIN

banansalva (L)

2009-11-23 @ 15:54:41
URL: http://pellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0