vinst!

Vi vann matchen i övik=) kulkul!! var inte min bästa match, men resten av laget spelade bra! Härligt tjejjer!=) ja ska bara få till kondisen, sen blire nog bättre! hade lite svårt att andas där stundtals:S
Var lite nervös för ingen andledning egentligen innan. det va nämligen på skyttis arena, och de var där jag gjorde illa mig i foten(töjde ut alla ledband i höger foten:S -oooont!) så sist ja va där låg ja bakom sargen å skrek:S golvet där är nämligen ganska..va ska man kalla da, typ sugit. det suger fast en, så tempot blir segt och om man vrider på sig så sitter foten kvar om man inte lyfter den. Så man kan inte göra en pirruett, om man nu skulle vilja göra de, det var bara för att ni skulle fatta va ja mena(A) men annars så är arenan stor å fin, men minnen sitter som i. Å ja ska vara ärlig och säga att ja kände de i de(numera gamla) skadorna(räknar knäet som gammalt nu, för jag vill lägga de bakom mig) så foten och knäet var lite ömt efter, men ja slet inte upp nån skada i alla fall.
jag är nu efter matchen lite svullen ovanför vänstra ögonbrynet efter att jag blivit skallad eller fått en axel i huvet:S jag vet inte riktigt vicket av de, men vart lite yr där ett tag i alla fall(A):S men de gick över precis som all annan lätt fysisk smärta. så nu hoppas ja att de inte blir blått, men då borde de nog redan ha blivit de.
måste säga att jag inte har något emot att åka så långt. Vet att många tycker att det är jobbigt, men jag tycker typ att de är skönt. Så länge jag inte är åksjuk så är det jätte skönt och framförallt sövande att åka buss. Man ska ha musik och nått mjukt och gosigt att luta huvudet mot, en njuter jag! Lite osköna kroppsställningar ibland dock när man försöker hitta det bästa sättet att sitta/ligga,P å så gör det ju ingenting om man har lite gott att äta;) sen går det förståss bättre om det är mörkt -då är det riktigt mysigt! Idag var det även vackert med snönn på sträckan mellan skellefteå-Umeå, å på kvällen så var det ricktigt vit dimma som såg ängla/spöklik ut när busschafören satte på hellyset=) mysigt!
hoppas att snön får stanna kvar! inge slask tack!

ojj va mke text de blev, ingen kommer ju orka läsa HAHA, men men..
pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0