jag(L)musikaler :]


Såg Fame på bio igår med Matilda. Hade hört att den inte var nå vidare men jag kan då överhuvutaget inte hålla med. Den var BRA! Jag är iåförsig jätte svag för musikaler(A). men den här var ingen såndär som man stör sig på för att de kan brista ut i sång och dans när som hälls, av ingen anledning och alla kan mirakulöst nummret. utan den kändes mer verklig. kanske inte världens mäst påkostade film, men de gjorde mig inte ett dugg! 
http://www.youtube.com/watch?v=EB7eaV5WbWs&feature=related
Innan filmen så gick vi på stan åt på subway och pradade på som vanligt -jätte trevligt! vi har missat/gått runt varann hela veckan verkar de som.
ser fram emot den där pizzan med hallumieost!  
btw..
Huuuuur gullig som hälls och har aldrig hört någon sjunga bättre!!!:]


Annars så är veckan packad med grejjer, vet inte hur ja ska hinna me allt som jag hade tänkt mig:S

Tränade idag, för första gången på hur länga som hällst. De gick i alll fall inte så fulkomligt kattastrof som jag hade förväntat mig och grämt mig över. De var hur skönt och kul som hällst att få spela igen!! känner mig en unns lättare undre tyngden som inte vil försvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0