=)

igår var en jättebra dag=) god mat, fast avokadon(inte akovado Matilda;) ) var lite hård;P pizzan var den godaste jag ätit tror jag och dubbelchokladkakan var bra, mastig dock så man vart jätte mätt:] om man lägger till chips och godis på de så kan man säga att ja åt upp mig lite vi vikt igår haha;) Men de vare värt:] 
Sen såg vi natt på museet 1&2, tvåan var bättre. gillar när man får skratta å har aldrig varit mke för skräckfilmer så det vart inte en sån trots haloween. 
Vi sminkade oss även som om vi var döda, men fick inte den effekt vi velat ha då vi mäst bara såg översmikade ut ;) hihi men kul vare, vilket ju efterallt är de viktigaset. Men jag måste verkligen öva på mina sminkskills då jag verkligen inte är duktig -kan inte ens sätta på en kajal:] (A)  

nu ska ja gå å ducha, pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0