hihi

ojj glömde nämna att sundsvallshelgen var trevlig.
*stina blev hotad av en tränare
*nr15 i Notviken är ett psykfall som inte borde få spela innebandy
*det var hundutställning, så hela vårt hotel var fullt med uppsnoffsade, kaxiga, skällande hundar (även om natten)
*falskt brandlarm på hotellet -men jag fick se Erik Hassle som tydligen bodde på samma hotel, liksom Anna Book
*fick ett enkelrum som inte enns var i samma byggnad som mamma och pappas rum:O 
*körningen dit var härlig
*körningen hem var hälfen härlig (sov med täcke i baksätet) hälften läskig (körde i becksvartmörker, snöstorm, regn och vissa vägbitar var utan linjer och sånna där pinnar på sidan:S Men vi lever allihop;))  
*Shoppingen vart inte lika produktiv som jag trott, men ibland hittar man bara inte så mke som man vill
*duchen sög -ingen stråle
*Innebandymatcherna var spännande att se på
  Önskade dock hela tiden att jag också fick spela, fast samtidigt inte då jag skulle suga TOTALT!
*Fick ungås med mamma och pappa
*åt en massa onyttigt (de börjar synas;)) 

har säkert glömmt nått, menmen. 
Hade trevligt i alla fall, även om jag låter negg, är negg just nu.. var inte då!

Karmiss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0