nu kan jag de mesta om Gustav den tredje

HAHAHA är jag sjuk elller vad! klockan är nu 5 på natten/morgonen och jag har just skrivit klar min historiauppgift. HAHAHa men jag fråga Benny å han sa att de inte spela nån roll om man skicka in den innan 12 eller under natten så... (A)
fast den blev inge bra, tror ja missa poängen helt. men får hoppas på de bästa för ja gjorde mitt bästa försök som jag kunde göra just nu. Men ett bra betyg skullel inte va fel. Hoppas!! 
HAHAHA men snacka om sita minuten!!! jag har ju nå fel! För det är inte inte första gången jag gör såhär:P;) men de funkar för mig, tror jag pluggar bättre sent på kvällen/natten;P 
 
men nu ska ja kojsa. Blir nog att dra för fönstrerna och sova länge;)

Puss&Kramm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0