nu sitter ja här igen:S

HAHA som om de inte va nog me en långnatt så sitter ja nu här igen! klockan är halv tre (vintertid):O så en timme mer egentligen:S
den här gången äre samhällsB skiten som ska göras klart och ja har inte tid imorn. Ja ska nämligen upp å titta på IB-match å sen ska ja till sanna där ja måste ha klart den här jäkla saken.
Har haft lite strul å, när word bara slängde ut mig på min dator. Så ja fick ta bärbara, och tänka sig -ja har ej ännu blivit utslängd;) Har en del kvar på samhällsB skiten, men ja funderar på att stressa lite imorn istället å inte göra det så bra. Har i alla fall fått ner det från 17 random sidor till 5 mer koncentreade sidor. men mindre ska de bli, eller i alla fall mindre avskrivet så ja ska formulera om allt:S Jag orkar inte!!!

hoppas ni sover gott i era sköna sängar, ja längtar efter min.
JAG BORDE LÄRA MIG NÅN GÅNG!
pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0