orkar inte just nu..

Siter på skolan. Slutade igentligen innan lunch för att alla andra lektioner blivit inställda. Men otur som jag alltid verkar ha så har jag rehabilitering på citymotagningen för mitt knä kl.3, så det blev att stanna kvar. Hade tänkt få en massa läxor undanstökade,  påbörjade, vad som hällst, men har knappt kommit nån vart alls:S
Hade sällskap ett tag i all fall vilket var skönt, men nu är jag ensam då ingen orkade vänta hur länge som hällst -jag förstår dom!

ikväll blire panik me läxorna! men av erfarenhet vet jag att jag ändå inte kommer komma igång me den fören klockan närmar sig läggdags. Finns så mke annat som är roligare!:] Och även om jag säger att ja ska, så är det ändå samma visa:S Men ett mirakel kanske händer, vem vet. Jag har då ingen motvivation över huvu taget!

Annars så är livet smått(?) förvirrande just nu! vet inte vart ja ska ta vägen. Inget stämmer, inget funkar, inget vill min väg (mke i alla fall!)

blläääääåfyyyy vill hem å sova 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0