sjuk:(

Kände mig lite dålig i lördags å på söndagen vaknade jag mådde inte alls bra, trodde att det nog var förkylning med halsfluss men de blev värre å värre. Måndag-Tisdag var en mardrömm!!! Jag hade hög feber å ONT i kroppen, då menar jag ont!!!! ena stunden frös jag som om jag var på en glasiär utan jacka och andra stunden var jag så varm att jag trodde jag brann. Helsjuk känsla!!! sov ingenting på hela natten heller och var helatiden tvungen byta sida pga att hela kroppen värkte hur jag än gjorde. Hade önskat att någon sövt ner mig -nätter är verkligen långa!:(
Har i alla fall börjar bli bättre, igår kväll var jag halverst feberfri men imorse så var den till baka igen, fast inte lika hög som mån-Tis som tur va, men jag har varit på benen idag i alla fall. Men blir nog ingens skola imorgon heller men förhoppningsvis på fredag. Vill inte ens veta hur mke ja har missa som jag måste ta igen:S 

När man änstligen ska få träna igen då blir man sjuk, undrar vad jag har gjort mot universum för att det hatar mig så mke? :(


Kommentarer
Postat av: elin

Låter som svininfluensan =( Krya på dig Elin =)

2009-10-14 @ 23:53:35
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0