sorry för dålig(!) uppdatering :]

Men har varit super stressad, och än är det inte över:( Är klar med den jäkla astmaupgiften i alla fall. Men provet i svenska imorgon kommer att gå kepprätt åt.. inte för att tala om samhällsB provet på Tisdag. Jag kan inte börja säga hur jobbigt att dessutom vara den som har nyhetsvaket i veckan, det kunde inte ha varit mer olägligt! Jag kommer få IG i samhällsB:( Eller få G som jag inte är nöjd med. Jag trodde att jag skulle vara bra på det här, men inget var som jag trodde. Jag gillar inte att vara dålig:( Själförtoendet har fått sig en törn. Men när jag orkar ska jag försöka vända det till de bättre å se på det som en utmaning och ett tillfälle att lära mig. Men inte just nu -orka inte! Vill klaga lite till!

Har i alla fall fått klartecken om att börja träna nu, vilket inte satt fel!!!=D Fast jag ska ta det försiktigt och jag ska försöka att hålla det. Men just nu kan jag inte lova nått:](A) Fast där börjar de goda nyheterna tryta, för jag börjar bli sjuk:( så det kanske i alla fall inte blir innebandy på ett tag:( känns jävligt tungt just nu, ALLT verkar gå emot mig:( Kondisen, den är KATTASTOF! och jag kommer aldrig hinna ikapp de andra, så just nu r jag ganska så depp! 
Tur att man har lite att distrahera sig med!

kram å gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0