vet inte va ja ska göra! -just nu känns det som om jag har peruk

Saknar det blonda så fort jag ser andra blondiner. Man så säger folk här å där att ja ska göra de mörkare. Men från början hade ja tänkt göra slingor, men nu såg ja en som hade gjort de som hade samma hårfärg som jag har nu och det såg inge bra ut. Å så hade ja ju tänkt vara brunett ett litet tag, men jag vänjer mig ju aldrig. Passar de verkligen mig? Jag är helt virrig!

  Eller  
(↑fast lite jusare, de ha blekts endel)

Fast jag vill nog ha nått mittimellan! tex.(mitt orginalhår med blonda slingor) Det var såhär jag hde tänkt mig från början, men det blev mke mörkare än mig orginalfärg, som förövrigt är lite grå har jag märk på mig utväxt:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0