16 sep.

Hade fortfarande ont i huvudet idag men inte lika mke som tur va. Annars så har väll det varit en helt okej dag. Vår vikarie på historian var råå bra, sandra tror ja hon heter. Hon kommer att bli en superlärare! Engelskan var värdelös som vanligt -har kommit fram till att jag inte lärt mig något nytt på engelskalektionerna på 3 år! Svenskan var bara läsning och religonen såg vi film -prinsen av egypten, som om man inte har sett den ett antal ggr nu, men film är film.

Efter skolan var jag å Sofia å klippte oss. Sofia blev jätte fin med lite mera lugg. Jag fick bara lite kortare hår då allt det nötta skulle bort. Jag fick också komentar om att håret såg grönt ut. TACK som om jag inte redan visste de! Där sitter ja å försöker att må bra över mitt (katastofala) hår som jag inte vant mig vid och kanske ångrar. Då mår man inte bättre av sånna komentarer! Så det kanske blir slingor, men jag ska vänta ett tag i alla fall.
Kan hur som hällst inte hitta kameran så det blir ingen bild på hur det blev, men det var ingen skillnad nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0