4 sep.

Har färgat håret igen idag. Johanna H hjälpte mig! Först gick vi till en frissa för råd å de hon sa att jag var tvungen ha lite guld i färgen för att de inte skulle bli grön -så de va de misstaget jag gjort:S Så jag köpte en färg där som frissan tyckte skulle vara bra å så for vi till johanna å hon färgade håret åt mig. Man märkte så fort man hett i de att de skulle se mke bättr eut än de förra, mke varmare färg gjorde massor. så nu är jag så nära nöjd ja kan bli. Han inte vant mig än dock, känns lite konstigt då man tittar sig i spegeln;) 
Johanna sminkade mig å. tydligen så är jag väldigt dålig på de själv då ja bara andvänder de basicgrejjer som mascara å puder;) hihi men de blev jätte bra -synd bara att jag inte skulle kunna göra de på mig själv, då ja suger på sånt. men det är som lite kul me en makover ibland;)=) 
de kommer bilder om en liten stund(dåliga dock) som jag tog när ja komme hem.

Sen när ja komme hem så vart de smörgåstårta me mormor å morfar som även stannade å såg endel av sveriges damers match -som förövrigt ssööög! Sen så kom faster å frabror från robban. å de hade me sig Dogglas så ja hade lite å göra å;)=) så då blev de ännu mer fika, hihi, jag har ätit lite väl mke idag:] 
Dogglas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0