inte mina bästa dagar dessa 2

Som ja sa, redovisningen gick sämst! i alla fall för mig, rent utsagt pinsamt så dåligt det var, jag har aldrig gjort en så dålig redovisning:( IG nästa:(:( 
Jag hade funderat hela morgonen igår om ja ens skulle gå på skolan för ja mådde sämst, men jag hatar att sjuta upp saker så ja for endå, redovisade å sen skippade ja resten av skoldan. Hade inget viktigt endå så. Hade så hiiimmmla ont i huvet å så lite smått ont här å där som i halsen å resten av kroppen.

Idag så mådde ja inge vidare heller, men ja laddade upp med Ipren å stressade iväg hur som hällst. Har inte varit på topp men de funka. Blir ingen träning ikväll dock. Vill spela innebandy NU!! men har nå knäppt med knäet som inte vill ge sig å som ja ha fått anvisning att inte anstränga. sen så lär det ju inte gå fortare för att ja blir sjuk. Jävla helvete:(! Hamnar så långt efter ju, kommer aldrig komma ikapp:(


Av. Matilda Larssonhttp://itslogic.blogg.se/
På bild: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0