lite depp just nu

men de går över, måste bara få deppa ett tag.

Jag har färgat hårat nu, å ja.. det går i vågor för hur jag känner för det! Var mörkare än jag tänkt mig å de har sett grönt ut hela dagen. Har väll fått possetiv och neggativ kritik så jag vet att det inte var mitt bästa drag, men va gör man. Gjort är gjort:( Har fått lite blickar idag å, bra eller dåligt -vem vet?! 
Blir i alla fall förmodligen slingor framöver, men jag ska vänta ett tag för att vara riktigt säker på hur ja ska göra, så de inte blir fel igen.

är så jävla trött just nu, ont i huvet å stirrblick. skippade träningen då min ergonomilärare sagt att jag skulle vila den onda knäsenan för att de inte skulle bli värre. Å de passade bra idag så jag tog rådet. 

Å Grattis i förskott till pappa som fyller år imorgon♥ älskar dig!

Ger nog upp å går å lägger mig nu.
kram å gonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0