slöis

Redovisningen imorgon kommer gå sämst!

hade en trevlig kväll i lördags. Bio med matilda, The ugly truth, vi åt ben&jerry's och firade att hon nu tagit körkortet, GRATTIS MATTILDA=D!!
Annars så har det varit en mins sakt händelselös helg -precis som jag ville ha den!=) Har sett män som hatar kvinnor me mamma å pappa, å ätit massa onyttigt förståss:] å för de som känner mig kan jag ju lite försiktigt även berätta att jag till och med åt frukost:O jag skojjar inte, de vart typ till å me mke:O vi har typ gjort nån pakt i familjen att vi ska börja äta bättre frukost, jag har fått dispanns så ja ska bara sikta in mig på att äta en över huvudtaget:];) Vi får se hur det går me den saken! -ska försöka, men jag rår inte för att jag inte klarar av att äta på morgonen!  

pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0