Fakta>Förståelse>Färdighet>Förtrogenhet. den ordingen! å så äre!

Utterligare endel tårar över framtiden. Jag är inte optimistisk.
Var på jätte bra humör när jag kom hem från praktiken ikväll, men vissa saker förstör allt. Och jag kan inte bestämma mig, så nu blir de va de blir å sen får jag ta det och lösa det sen. Men tråkigt känns det.

•Sen kommer ett nytt busskort att kosta 300:( känns så *ävla förbannat onödigt:C
•glömde lämmna in den *ävla NK läxan som skulle varit inne för flera veckor sen.
•lämnade idag in väskan som jag redan reklamerat en gång för att inte heller på den här funka dragkedjan. Synd för den var väldigt fin:(! Och hade suttit bra då jag ju är en väska kort numer. Saknar min fina bruna och vill inte ens tänka på vems smutsiga äckliga fingrar som gått igenom den och sen förmodligen slängt/förstört/misshandlat stakars liten. 


+ (kan ju inte bara vara negg)
•Ska få titta på en operation på måndag morgon, en lappgalla:D alltså de går in med titthålskirurgi och så ser man allt på en skärm, så väldigt "tittvänlig" operation. Kändes kul värre=)!
•Hade jätte trevligt på praktiken idag och fick lära mig en massa då vi hade väldigt få patienter så en snäll en tog sig tid att gå igenom och visa/förklara en massa. Fick bland annat prova Bladderscanen på henne och veta alla rutiner vid hjärtstopp(nogrannt=)).
•Slutar 14.00 imorgon=) å ska sen vara med mattahulda=) 
•Å på Lördag blir det rullstolsinnebandy och jag längtar. Fast jag kommer givetvis skämma ut mig, men det bjuder jag på för det är så roligt.  
°Hoppas jag för ta nått/några prover imorgon, skulle sitta fint=)


sovgott, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0