ovärt vetande, läs om du vill.

vad har hänt sedan jag skrev sist då(för en vecka sen:], om man inte räknar förra inlägget). Har sett en operation -lappgalla (de tar bort gallan med titthålskiruri. Väldigt intresant, och så hamnade jag i samma op-sal som Johanna vilket var trevligt. tror jag fick mke mer ut av de, då hon förklarade endel, annars var de andra väldigt tysta. 
Sen har jag varit på 4:an (ortopeden) med moster Kicki. eller hon är min morbrors fru, fast de är inte gifta så ja..ni fattar. I all fall så är hon ssk(sjuksyster) så det var jätte kul, och nyttigt att vara me å se. Gjorde inte så mke annat än att ta in allt hon sa och lära mig allt jag kunde, men det räckte. Tack Kicki!=) 
Igår blev det tacos efter jobbet med några classmates=) blev även kladdkaka till eftrerätt, mumma; mätt blev man då! Sen for vi å titta på ES3ornas musikkonsär. Gu va bra vissa kan sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0