På två hjul med en klubba

Hade jättekul igår. Följde med Matlida(hihi hennes nya namn;)) och hennes familj +hennes morbror och Hampus assistent till Umeå för att spela rullstolsinnebandy:D Och VI VANN:D vann alla tre matcher i gruppspelet och sedan finalen. Men vi kan nog lungt säga att även om det behövs en laginsatts så kan vi nog tacka Hampus, för han gjorde i princip allt! Han är hur duktig som hällst=) 
Vart en heldag, vi for vid 7.30 och slutade med middag när vi kom hem hemma hos Larssons. Så ja var jätte trött när jag kom hem och somnade på tre sekunder. Olyckligtvis var det i soffan eftersom jag inte hann längre(a) haha men jag fick mig till sägen så småningom. Och så fick jag sova länge idag vilket var riktigt behövligt!

(ej från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0