check för studentklänning

Denna T-shirt kom med en mössa som jag ska ha den 11 Juni.

Sen har jag haft en jätte bra dag! Varit ledig från APUn som förövrigt snart är klar. Endast denna vecka kvar. Sen blir det sommarjobb där hela sommaren så jag återvänder 14 Juni. 
Har gått på stan hela dan. Vaknade å upptäkte att jag glömt ställa väckarn. -Vem tänker på de när man för en gångs skulle slipper ha den på 04.45! Så de blev lite panik, men ja fixa de (lunchen hanns dock inte med, å i den inkluderar jag frukost(a)). Så var där med Ellen å Sara och hade trevligt och prova kläder. Har även hittat en klänning som passar till mössan som ja ska ha den 11 Juni:D Äntligen, nu slipper ja stressa över de! fast då ska de ifs hittas en kavaj som jag hade tänkt ha på in case of kallt väder, skor (som jag gärna ska kunna gå i) och KanskE något annat att ha på till kvällen(vet inte hur andra tänkt göra???någon som vet???). Men de är inte lika panik. Nu är det bara att hoppas att denna klänning inte masstillverkas i hur stora mängder som hällst så inte alla ser likadana ut som mig. Korsar fingrarna.
Har även köpt en till klänning tillsammans me lillsyster och lite annat. Blev även Subway istället för middag.

Är ledig imorrn å, men då måste ja ta tag i all denna läxa som fortfarande är ogord, och ringa några samtal som inte blivit av pga arbetstider (stora förlåtelser till den berörde). Så har fortfarande inte bestämt mig för hur lång sovmorgon ja ska ta. Låter nog bara bli att ställa den pipande irriterande saken(a);) 
Sen borde jag ta en joggingtur. Om jag vill bibehålla den lilla kondis jag har kvar sedan innebandyn avslutades (ett tag sedan nu) och slippa arbeta upp en ny så är det på tiden! Men ni vet ju hur de är -uppskjutes utan betänkning:] Sen ska man ju inte släppa efter figuren nu när alla verkar så målvetna till bikiniandvändningen om ett tag. Jag kan ju inte gå tvärt emot..eller;) haha kanske ska överaska;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0