ingen sovmorgon idag. medvetet. känner mig lite duktig. även om jag inte gjort något produktivt

Blev inte så mke läxa igår, blev stan istället(A) fast det gick lite åt skogen då mitt humör ständigt försämmrades i takt med att fler å fler saker inte gick osm jag ville. (skäms). Jag är inte så bra med motgångar. Tränar på det men är inte där än. Så det blev inget inhandlat, men jag fick mammas åsikt om en viss dyr kavaj. Hon tyckte att jag var snål, men jag känner att jag aldrig kommer andvända just den sorten (kort, vit) mer än en gång och att jag borde köpa en sån som jag tänkt först (svart, vanlig, inte för kort, fugursydd hälst, skulle vara super med nån liten innerficka som man kan gömma saker i). Men hon fick mig att tänka lite.

Nu har ja i alla fall duchat och ska äta lite (utskällning de sista dagarna på den fronten(a)). Sen ska ja ta 10i1 bussen så ja hinner till APUn som börjar 2. Slutar halv10 idag och börjar 06.45 imorgon. sen blir det stressigt för att hinna med allt. Värst är att ja inte vet vad/har något att ha på mig. Ja gillar inte den biten.
Slutspurten på APUn nu, de två sista dagarna. Håll ut.. Saknar mina klassmates nu, har ifs träffat dem då å då, men de är inte samma sak.

nu kurrar min mage, kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0