värdelös dag, måste göra nått vettigt med den

De blev sovmorgon -skjut mig men jag tog mig den lyxen! vart ifs väckt där vid 7, men de ville väl så ja ska inte klaga. Å ja lyckades ju utan problem somna om. Trixet är att inte öppna ögorna mer än nödvändigt och vara väldigt kortfattad, inte jaga upp sig över att ha blivit väckt, utan vara i så sovande sinnelag som möjligt. Då kan man somna om igen. 

Sedan har jag:

·fastnat framför tvn
·hängt tvätt
·satt på ny tvätt
·inte lyckats hitta något lockande att äta (sitter och knaprar på frysta minimorötter och broccoli)
·hittat gammla brev och blivit lite sentimental över vilken underbar barndom jag haft 
·ringt det försenade samtalet, bara för att få reda på att denne person inte är inne men ska ringa upp mig
·inte hunnit börja på läxorna, men tänkt på det väldigt många gånger
·städat lite smått på rummet för att kunna vistas där
·fyllt på pengar i mobilen (så nu vet ni varför jag inte svarat på sms om ni känner er dissade) -ska ta tag i de snart.
·tänkt börja med läxorna men hamnade här..


Har även funderat på att sola solarium lite smått för att inte se lika blek ut den 11 Juni. Någon som skulle vilja joina??

 /eliiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0