1 Augsti -är sommaren slut nu? för jag har inte haft sommar än

Allt går upp och ner. Just för stunden är det lite mörkt.
Missade det ända programmet jag skulle se idag trots att tv stått på sedan i morse. Jag har inte turen på min sida!!
Har fått bevisat för mig idag att jag inte alltid är så smart. Tråkiga nyheter, som jag förvisso viste men alltid gör mitt bästa att dölja. Alltid lika tråkigt när det visar sig.
Sen har min dåliga "jag kan inte bästämma mig"sida börjat ta över så pass mycket att jag snart inte kan bestämma mig för vilka sockar jag ska ha på mig. Detta måste få ett slut. Beslut kom till mig! Jag tror att om bara ett beslut, det mest viktiga och bråskande, kunde bli uppklarat så kommer de andra att rulla in snart. Så jag ska börja jobba på saken.

Nu ska jag ut och klippa gräsmattan. Hopas att det ska verka något terapeutiskt. Annars bli det musiken som får styra mitt humör de näraste timmarna. Ska jag bara lysna på glada, starka låtar eller deppig "tycker synd om mig själv musik"?? Bestäm åt mig..

Kommentarer
Postat av: ???

Glada låter är mer din melodi men jag kan ju alltid rekommendera Angel of music (en klok person fick mig att inse att den trots allt är väldigt bra) ;)

2010-08-01 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0