skola. Rtg ssk. umeå. nu äre verklighet.

Nu har jag betalat hyran för mitt studentrum i Umeå. Fattar inte att detta händer. Har börjar packa grejjer, typ kökssaker, handdukar, sängkläder mm nivet. Skräckblandadförtjusning. 
Ska dit ock reka lite imorgon då jag stina och mamma ska till Umeå. Kan inte kolla inne (kanske smyger fram till fönstret) då jag inte fått tag på den som har rummet nu, utan bara gått via bostaden.umea.se. Ska även kolla lite vart jag ska första dan osv, typ så jag hittar till vårdvetarhuset. 
Annars så ska vi shoppa lite. Blir nog inte överdrivet mket då jag börjat inse att jag kommer leva fattigt som det är. SparaSpara. Fast jag kan nästan lova att jag kommer hem med nått i alla fall(a) 

Har fått extra jobb flera dagar nästa vecka. toppen, fast det tog emot litelite jag ska inte ljuga. Fick även erbjudanden om 25e/26e men då jag ska vara i umeå den 27e så kändes de nära. Jag vill hinna landa och vila lite. Är jag dum?

KRAM


Foto:Elin Karlsson

Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till elin :) :)

2010-08-11 @ 21:40:49
URL: http://ericagranstrom.blogg.se/
Postat av: ???

Grattis, lycka till där nere - syster Elin :);)

2010-08-12 @ 05:52:45
Postat av: sara

Jag vill gärna komma och hälsa på någon dag när du blivit mer hemmastadd, är ju soms agt inte såååå långt från Ånäset trotsallt ;)

2010-08-12 @ 23:16:51
URL: http://restraint.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Självklart sara!! Skulle vara såååå kul!!

för de är ju trotts allt inte så långt från Ånäset!;)

Alla andra får också komma och hälsa på!

2010-08-16 @ 22:11:35
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0