snart så.. mindre än en vecka nu

Sista dagen på Kir2 för i sommar. Har avsagt mig alla skift tills jag har börjat skolan. Behöver desperat nån dags ledighet. Lite tid att landa på! Var blandade känslor att städa ur skåpet nere i vikarieomklädningsrummet. Kunde kanske ha sparat det med lås på. Men jag bestämde att inte göra det. Vet ju inte hur många helger det blir jobbat senare. Men hur som hällst så var det lite tråkigt ändå, har trivts och lärt mig så mket. Fast jag var glad att det var över -för nu. En liten paus behövs. Det är tufft att jobba där. inte konstigt att de anstälda går in i väggen eller får problem med rygg, nacke, psyke osv, ..de klassiska. Stressigt och överfullt för det mesta. Men man får det att funka. Tur alla runt en är van. 

Vikariefesten i fredags var förövrigt kul! Vi har varit väldigt bra vikarier på avdelningen!! (med ett undantag:]) kommer sakna dom. Fast vi kanske ses ute i vården nån gång. Eller nästa sommar?=);) 
Hade jobbat hela dagen innan så det blev lite jäspande där i slutet men det gjorde inget. Mådde för alla som vill veta bra dan efter, och jobba lördagen gick bara bra;)  


nu ska jag slappa och sova. Sen ser jag fram emot att träffa lite kompisar i veckan. Hör av er om ni vill hitta på nått=)!

Kommentarer
Postat av: MLA

Tackar så mycket. Har det faktiskt lite ensamt här uppe i Lule nu då mitt knä har pajat. Ska ut i verkligheten imorgon hade jag tänkt. Självklart får du komma och hälsa på! När börjar du i Ume? Åker nog hem i helgen nämligen..Ha de bra! :)

2010-08-22 @ 20:35:18
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: MLA

Mellan tio och tre ungefär är jag upptagen hela veckan, torsdag hela tiden till klockan fem på aftonen.. Fredag åker jag hem. Vet inte vad du säger om det? Du får ju gärna komma en afton om du vill :)

2010-08-23 @ 07:17:36
URL: http://itslogic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0