telefonens kanppar har blivit nerslitna

Suttit i telefon HELA förmiddagen! Känns som 2000 samtal. Endel var trevliga, andra inte. Vissa fick man ringa fleeeeera gånger. Vissa ansträngde sig, till min STORA tacksamhet! Min kvartersvärd är så gullig!
Nu är allt löst i alla fall.
-Rum på camping Fredag till måndag då jag ska få nyckeln till studentrummet. Även om det kanske inte är städat. Men skit samma. jag skulle ändå ha städat det en andra gång själv. Lika bra att se att det blir bra gjort dirrekt.  

Igår var jag på Fotbollsmatch i Robertsfors. Stina och Clemens U-Lag spellade mot Mellanbygdens Bk (eller nått, vad var det Sara?). Sara spelade på det förlorande laget (måste gnugga det lite i ditt ansikte;)). Var kul, och jag hann hälsa på Farmor och få lite Té och rostade mackor -mums, speciellt för en kall mage.
Vädret suger föresten! Fast antar att även regn är nödvänding.

Nu ska jag få upp humöret med en dos J.Holmberg.


Kolla vad Matilda (http://itslogic.blogg.se/) har ritat:

Kommentarer
Postat av: MLA

Vad skönt att det har löst sig med boende!



Kul att du gillar min bild, dock blev den kanske inte så värst lik orginalet. Men man ser lite att det är du :]

2010-08-25 @ 16:42:27
URL: http://itslogic.blogg.se/
Postat av: ???

Skönt att det ordnade sig med boendet ;)



Vilken fin bild :);)

2010-08-26 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0