tvåsidigt

Var helt slut hefter helgens jobb. Gråtfärdig (blir så när jag inte vet vad kag ska göra av min frustration) och ont i kroppen. vilodagen var så behövd att jag inte enns mår dåligt över att jag tackade nej till att jobba idag. Men jag ska ju jobba tis, ons, lör, sön så jag behöver liiite vila. Har ju inte hunnit ha någon ledigehet i sommar och snart börjar allvaret.
Det är mket att tänk på och fixa. Jag hinner inte med.
Finns bara en sak som håller mig kvar i skell. Det är inget litet för mig ,men är det nog? Övervägningen var att det inte var det. Fast det nästan var så jämt som en myntkastning.
jag vet inte, jag är nere.. och trött.

Sov länge idag och sen kom jag och syster på att vi skulle göra en liten sväng på stan. Det blev inget inhandlat förutom kakor på subway och bensin på vägen hem (blivit dyrt för mig den här sommarn).
Sen var det första träningen för året. Har längtat såå mket efter innebandy fast det blir ju inget för mig nu eftersom jag ska till ume:( kommer att få plåga mig själv till att gå och kolla på matcher sen i vinter. Kommer ta död på mig att inte spela. Så träningen idag var lyckoblandad tortyr för mig. Jag älskar att spela!!!!, kan inte poängtera det nog! och saknaden gör redan ont ända in i benmärgen. Höll på att börja gråta flera gånger. Hoppas att allt går super för er tjejjer!!!! Jag ska träna med er när jag är hemma.   


:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0