tror att jag väckte halva kvarteret, menmen..;)

Vart lat igår och hamnade framför tvn å gud vet vad. Tiden gick i alla fall. Så det blev så pass mörkt att jag beslutade att inte klippa gräset. Så jag stag upp i morse istället då jag börjar 2. Gick hyfsat snabbt, lite över en timme tog det. Fast det höll på att gå dåligt då jag upptäckte, i tid tur nog, att några getingar satt bo i vår björk, eller under björken kunde inte urskilja. Så det kanske var jordgetingar, skulle nästan tro det:S Ej bra!! Tur att jag intekörde in gräsklipparen rakt i boet för då hade de nog inte blivit så skojj.  
Hoppas inte att vi måset ta bort björken för det ä mitt favvo träd på gården och jag tycker att vi redan tagit bort för många andra träd. Men vi gissar att det kan vara ruttet och då har vi inget val:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0