det börjar lossna. eller jag har skrapat loss det.

Tänk om saker skulle kunna flyta på bara sådär -problemfritt, -stressfritt, -naturligt.


Ser ut som att de blir Umeå. Är etta i kön på ett studentrum. Fast det är på bottenvåningen och jag vill hälst ha nån våning upp. Sen står jag som 2a på ett studentrum på samma gata som ligger på 2a våningen som jag hällre vill ha. Jag fick ikväll tag på killen som bor där å han sa att det ju var ett gammalt hus men nya golv och vitmålade väggar. Lät nog bra för mig! Sen är det nära vårdvetarhuset som ligger på sjukhusområdet och inte universitetsområdet. Fast de områderna ligger ju bredvid varandra så;)
Jag blev typ lite pepp helt plötsligt(a)


Imorgon blir det att träffa några tjejjer från klassen (slutar inte säga "klassen" förän jag fått en ny;)) och gå ut, ska bli såååååå kul!! Saknar dem enormt!!! kan inte nämna nog många gånger hur mke!!!
Så efter jobbet blire att snabba på lite för att få alting gjort. Ska hinna packa till helgen å så, då jag inte hinner det sen.

Kommentarer
Postat av: ???

Va roligt att flyter på för din skull ;)

2010-08-06 @ 05:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0